Πως η παιχνιδοποίηση (gamification), μπορεί να ανεβάσει το επίπεδο των εταιρικών εκπαιδεύσεων

Χρησιμοποιώντας την παιχνιδοποίηση στις εταιρικές εκπαιδεύσεις
Πως να διαβάσεις ένα επιστημονικό άρθρο

Τόσο ο σκοπός όσο και η προσέγγιση της ανάγνωσης ενός επιστημονικού άρθρου διαφέρει από ένα ενημερωτικό άρθρο ή ένα μυθιστόρημα ή έναν οδηγό. Επομένως η κατάλληλη διαδικασία επεξεργασίας ενός επιστημονικού άρθρου αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας. Είναι σημαντικό ο αναγνώστης να κατανοήσει το ερευνητικό ερώτημα και άρα το σκοπό του άρθρου πάνω στον οποίο βασίζεται κάθε του ενότητα.


Μάθε Περισσότερα

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη επεκτείνει την έρευνα γύρω από την παιχνιδοποίηση (gamification) στις εταιρικές εκπαιδεύσεις, εξετάζοντας την επίδρασή της στη διατήρηση και ανταλλαγή γνώσεων, καθώς και την εργασιακή απόδοση των εργαζόμενων. Χρησιμοποιήθηκε μια μικτή μέθοδος με ποσοτικά δεδομένα από ερωτηματολόγια και ποιοτικές πληροφορίες από πειραματική έρευνα. Το δείγμα περιλάμβανε 110 εργαζόμενους και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ηλικίας 18-64 ετών, με διαφορετικά εκπαιδευτικά υπόβαθρα και θέσεις εργασίας, εξασφαλίζοντας ποικιλία στο προφίλ των συμμετεχόντων. Η παιχνιδοποίηση βελτίωσε σημαντικά τη διατήρηση γνώσεων και την εργασιακή απόδοση. Τεχνικές όπως οι πόντοι, τα σήματα και οι πίνακες κατάταξης αύξησαν την εμπλοκή των εργαζόμενων, ενισχύοντας έτσι την ικανότητά τους να διατηρούν και να εφαρμόζουν γνώσεις. Η κοινωνική αλληλεπίδραση διαμεσολάβησε τη σχέση τεχνικών παιχνιδοποίησης με το μοίρασμα γνώσεων, αναδεικνύοντας τη σημασία των συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης.

Keywords: Gamification, training, knowledge dynamics, job performance, eye-tracking

Περιεχόμενα

HR Vault - Εγγραφή

Για να συνεχίσετε την ανάγνωση και να ξεκλειδωσετε περισσότερο περιεχόμενο, συνδεθείτε ή εγγραφείτε στο HR Vault!