When perceiving a coworker as creative affects social networks over time: A network theory of social capital perspective. Journal of Organizational Behavior, 44(8), 1183–1203. https://doi.org/10.1002/job.2737
Köseoğlu, G., Breidenthal, A. P., & Shalley, C. E. (2023)
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα μελετά τα χαρακτηριστικά εκείνα που καθιστούν τους εργαζόμενους πιο ελκυστικούς μέσα στον οργανισμό για σύναψη σχέσεων από τους συναδέλφους. Τα χαρακτηριστικά αυτά, φαίνεται να είναι η δημιουργικότητα και μάλιστα το φαινόμενο αυτό ισχυροποιείται όταν πρόκειται για δημιουργικούς εργαζόμενους που ανήκουν στη δημογραφική μειονότητα του οργανισμού.
Οι μελέτες έδειξαν ότι τα άτομα αυτά είναι πιο περιζήτητα για δημιουργία στενών σχέσεων από τους συναδέλφους, κι έτσι παράλληλα μετακινούνται σε κεντρικό σημείο στο κοινωνικό δίκτυο του οργανισμού.
Περιεχόμενα
HR Vault - Εγγραφή
Για να συνεχίσετε την ανάγνωση και να ξεκλειδωσετε περισσότερο περιεχόμενο, συνδεθείτε ή εγγραφείτε στο HR Vault!