Διαχείριση σημαντικών αλλαγών σε έναν οργανισμό

Διαχείριση σημαντικών αλλαγών σε έναν οργανισμό

Περιεχόμενα

Μελέτη Περίπτωσης

Σε έναν μεγάλο οργανισμό παροχής υπηρεσιών marketing, η διοίκηση αποφασίζει να εφαρμόσει μια ριζική αναδιάρθρωση της δομής του, με στόχο τη μείωση κόστους και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του. Η αλλαγή περιλαμβάνει την κατάργηση τμημάτων, τη συγχώνευση άλλων και τη μετακίνηση ή ακόμα και την απόλυση προσωπικού σε ορισμένες περιπτώσεις. Καθώς ανακοινώνεται η αλλαγή, το προσωπικό αντιδρά έντονα: πολλοί εκφράζουν φόβο για την απώλεια της δουλειάς τους, ανησυχία για το πώς θα επηρεαστούν οι ρόλοι τους και δυσπιστία απέναντι στη διοίκηση για την έλλειψη διαφάνειας και διαβούλευσης πριν την απόφαση. Η αβεβαιότητα προκαλεί πτώση του ηθικού, μείωση της παραγωγικότητας και ενίσχυση φημών στους διαδρόμους του οργανισμού, ενώ ήδη ξεκινούν οι πρώτες αποχωρήσεις ικανών εργαζόμενων που αναζητούν πιο σταθερό περιβάλλον. Το HR βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της κρίσης, αντιμετωπίζοντας την πρόκληση να διαχειριστεί την αναταραχή, να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη και να βοηθήσει στην ομαλή μετάβαση, χωρίς όμως ξεκάθαρο σχέδιο από τη διοίκηση.

HR Vault - Εγγραφή

Για να συνεχίσετε την ανάγνωση και να ξεκλειδωσετε περισσότερο περιεχόμενο, συνδεθείτε ή εγγραφείτε στο HR Vault!